keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Loppu jos loppu


Jännää on sekin että en ole ennen tehnyt blogi päivitystä klo 13.00!! Se johtunee siitä että oon jo kotona, koska tänään oli vika päivä ensimmäistä koeviikkoa... "Ai mitä koeviikkoa". En tiedä kuinka pitkään menee siihen että sisäistän sen että oon lukiolainen. En usko että kovin nopeasti sitä tapahtuu. Siitä ei ole kovin pitkä aika kun olin varma että en muute Mikkeliin jää. Luin tuossa yksi päivä viime keväänä 9.G kanssa tekemää "minä olen" - lappusta ja hieman tuli haikea olo kun melkein joka toisessa luki jotenkin kirjoitettuna "sitten kun lähdet", "sit kun oot siellä kaukana" "tulee ikävä kun asut siellä kaukana" jne. ja missä minä olen kotona <3 Mutta syksy on jotenkin kadonnut taas nopeasti. Mitä siihenkin mahtuu, niin en voi kyllä yhtään valittaa, koska on ollut ihan liian paljon kaikkea kivaa ja tärkiä rakas ihminen joka astui elämääni ja kaikki muutkin kaverit ovat olleet niin huippuja! Mutta jos miettii mitä olen oikeasti TEHNYT lähiaikoina, se kyllä koostuu koulusta, treeneistä, koulusta ja  treeneistä. Siinäkö kaikki. No on siellä ehkä muutama tosi ihana viikonloppu, erilaisessa seurassa ja vähän normaalimmassakin. Kisoja ei ole nyt ollut lähi-aikoina, koska oma aivo vammautuma oli liian iso, mutta näitten treenien perusteella pitää kyllä ilmoittaa se johonkin!! Jos vaikka joskus saisi avattua sen nolla tilastonkin?? :D eikä jatkettua 10 linjaa. Kymppilinja herran jestas :DD pelkkä tuo sanakin saa kylmiäväreitä ilmaantumaan hohdosta ja sen kylmästä kalseesta eristettystä perähörkkölästä. Onneks en sinne eksynyt!! Täällä on parempi:)
 P.s Jatkan näillä kuvilla, jotka ehkä paljastaa koirani älykkyyttä....











3 kommenttia:

  1. Tausta 10+ ekassa kuvassa ;)) Kymppilinja kymppilinja - hyvä bändi, mutta pysy sie siellä Mikkelissä vaan, niin mie pääsen teitä sinne moikkailemaan!

    VastaaPoista
  2. ^^ ei kyllä ekan kuvan taustalle arvosanaksi riitä pelkkä 10+ ;-) Tehdään joukko kato muutetaan kaikki johonkin! nim.merk kyllästynyt mikkeliin!

    VastaaPoista
  3. Joo Jassu hyvä idea! Miekin poistun ihan mieluusti täältä Kouvostoliitosta teidän kanssa jonnekin! ;D

    VastaaPoista